lørdag 24. juli 2010

Hytte utsikt hjemme



Går det an å ha hytte hjemme.

Vi har det så fint her at en ville ikke hatt det bedre på hytta sier nå jeg.
Det er ikke helt sant tror jeg. På hytta ville ikke oppgavene hengt over oss, og tid til å bare å sitte å nyte vil nok være vanskelig.
Jeg landserte idden da vi kom hjem fra camping ferie. Mor hoppet ikke akkurat i stolen og jublet. Hun hadde tenkt at vi skulle aktiviseres. Prosjektene stod i kø.
Grusing av gården. Vinter veden skulle vært kløyvd, og andre små og store prosjekter skulle vært ferdigstilt.
Jeg hadde håpt på noen dager i ferien som skulle vært litt slarafen liv.
Og slik har det egentlig blitt.
I går dro hele stor familien til Langedrag. Vi lånte bus av sjefen og fikk en stjerne tur. Alle var fornøyde.
Idag vil jeg nyte kvelden og god stunden. God natt til sommerens fineste dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar