mandag 12. juli 2010

Så hele fua lyser....

Idag har været vært fint på denne ferien. Etter at gårdsdagen vær var litt så der, var gleden stor i leiren. I dag skulle vi ha badedag. Til stranda var det 400 meter. Sjøl har jeg kjøpt stooor gummibåt som skulle være med på stranda. Jeg hadde pakka den i stor bag, med årer, pumpe og motor. Fikk løfta bagen opp på syklen og kom som et pakkesel til stranda. På ryggen hadde jeg et bil batteri som skulle drive motoren.
På stranda fikk vi blåst opp båten, og vi blei jo kongen på stranda. Ungene koste seg veldig og jeg var stadig nedpå stranda og hjalp dem.
Badeshotsen min har levet lenge og vel med. Den har vært en trofast venn. Jeg har passet godt på den og ikke tatt den med i van som kan skade den. Jeg har forsøkt å sitte på håndklær o.lignende for å skåne den. Nå, skal vi skilles etter alle de disse årene. Fikk en kommentar om at den nå er gjennomsiktig. Ungene kom å sa at pappa, hele rumpa di synes. Etter det har jeg sittet stille på stranda og observert folk. Mange artige badedrakt nyheter i år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar