fredag 16. juli 2010

skitt au

Så kom dagen, som så ofte kommer på campingturer.

Idag reiser jeg hjem for noe så dumt, som fotball. Odd skal spille mot Rosenborg på søndag. Jeg skal få frem den 12. mann på banen. Kl. 24:00 starter vi turen til trønderhovedstaden.

Det er gangske leit å reise hjem, spesielt når de andre blir igjen, for å kose seg videre.
Ja, kos er det ikke sikkert det blir.
Da jeg våknet til morran var det jeg som måtte komme meg opp. Jeg var veldig bommeligbom syk i den stakkars magen min. Med et stykke til toalettet, tar det tid. Fikk på meg klærne, samtidig som jeg forsøkte å liste meg uten å vekke gjestene. Det gikk fint.
Så slang jeg meg på sykkelen og tråkket til bommelibomstedet. Flere ganger måtte jeg stoppe å trå, for "det" ville ut. Verst var det egentig i det jeg skulle forsøke å komme av sykklen. Hver gang jeg skulle løfte beinet over ramma holdt "det" på å komme ut. Jeg venta at presset skulle gi seg, så prøvde jeg igjen. Nei, det var for tidlig. Snart var det klart og jeg kunne komme av. Så var det det å forsøke å gå normalt. Det gik ikke, men det blei en merkelig gange.
Vel inne på bommelibom avlukke begynte jeg å gjøre meg klar. Neeeiii, det satt noen på sete i det andre avlukke. Jeg klemte bommelibom ballene sammen(må ikke forveksles med de under bimmelibim), for holde igjen. Jeg tenkte dette ville gå fort, så jeg stod rødsprengt å venta for vedkommende bare bimmelibimma. Vedkommende gikk ut av avtrede, vasket sine hender. Jeg var klar til å løsne knappen i shortsen. Men neida, huff. Han skulle mere. Han begynte å barbere seg. Nå pipla svetten i panna, det blei varmt her inne.
Heldigvis var ikke denne mannen av de mest nøye. tre minutter, han var fedig å gikk ut.
Jeg nærmest sklei ned på bommelibom sete, og slapp meg fri. Så ble det ble stille og jeg var helt ferdig.
Er det noen som har litt fiber tilovers, kan jeg tenke meg litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar